poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Cini mini:)

Od razu mówię, stylizacja miała być inna ale 3 razy stawałam przed obiektywem i odmowił mi posłuszeństwa;/ W końcu dałam sobie spokój i poczekałam na TZ'a. Następnego dnia pojechaliśmy na kolację i była okazja, żeby ładnie się ubrać:) TZ był zachwycony i nie mógł oderwać ode mnie wzroku, co było nad wyraz miłe:)
Przedstawiam zatem moją wieczorną stylizację, oczywiście zdjęcia były robione następnego dnia
(wieczorem miałam jeszcze cienkie czarne rajstopy). Jedna seria zdjęć z paskiem w talii, druga bez. Jak myślicie, która wersja lepsza? Ja nie mogłam się zdecydować ale w końcu poszłam z paskiem, bo wydawało mi się, że jakoś wydłuża optycznie nogi:D
To mój debiut zatem proszę o wyrozumiałość w kwestii pozowania i zdjęć(fotograf tez amator).
Pozdrawiam:)
p.s. właśnie zauważyłam, że praktycznie wszystko jest z SH :D (oprócz biżuterii)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

-sukienka z koronki- Desire, SH (przerobiona)
-czarna kopertówka Janette- SH
-turkusowe lakierki Look- SH
- czarny pasek ze srebrnym zdobieniem - SH
- srebrne kolczyki+ bransoletka prezent od TZ'a :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko wyglądasz. Co to jest TZ?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję:) TŻ to towarzysz życia:) taki skrót:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra ma identyczną sukienkę z H&M, zapłaciła za nią dwie stówy!!! W końcu zacznę chodzić po SH!! Naprawdę. OJ zakochałam się w twoim pasku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natazilka- cos Ty? serio??:D no to mnie podbudowałaś:D bo już miałam co do niej wątpliwości.. a moja kosztowała 10zł:) a pasek tez z SH, coś koło 5zł:) dziękuję bardzo za komentarz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny pasek, przełamuje zwykłość stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O&A :) miło mi, że się podoba bo nie wiedziałam sama czy z paskiem czy bez.. ale w koncu wybrałam wersję z paskiem do tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taka koronkowa sukienka... A Twoja nie dość, że jest śliczna to ma bardzo ładny fason!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sza- dziękuję;)rozpieszczacie mnie tymi dobrymi komentarzami:D Bardzo miło mi to czytać;) tymbardziej, ze to mój debiut na blogu:)To właściwie moja pierwsza"mała czarna"i to w wersji mini:) ale mam już następną stylizację również z"małą czarną" tylko w wersji midi:)jutro zamieszczę zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarna koronka wygląda świetnie, jest taka dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oliwka- musiałam ją troszkę "podrasować" u znajomej krawcowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie dziwię się Twojemu chłopakowi
    ten stroj niezle eksponuje Twoja swietna figure
    najbardziej podoba mi sie pasek

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Marzę o takiej koronkowej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  13. 6roove- dziękuję:)
    Gia Illusion- cieszę się, bo już myślałam ze koronka to babciowo-ciotkowy przeżytek :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka super- w tym roku dziewczyny będą się o takie zabijać, uwierz mi ;) Ale pasek zdecydowanie jej nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amelia- mam nadzieję, że mnie nie zabiją przy okazji:] a pasek.. właśnie widzę że lepiej będzie jej chyba bez niego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze w 100% tej sukienkiii! jest przepięknaa, taka koronka to skarb!
    jeżeli chodzi o mnie-preferuję bez paska.

    OdpowiedzUsuń