środa, 19 sierpnia 2009

rys historyczny:)

Moja przygoda z szafiarstwem zaczęła się już jakieś 2 lata temu.. wtedy założyłam pierwszego bloga(który niestety po 2 miesiącach padł śmiercią naturalną:P), następny blog założyłam jakoś rok później.. też nie udało mi się go utrzymać i padł jeszcze szybciej niż pierwszy. Jak to się mówi do 3 razy sztuka:) Teraz mam nadzieje ze się uda:) musi!:)
A tak w ogóle to wszystko zaczęło się od przypadkowego wejścia na stronę Ryfki a poźniej Harel i tak po nitce do kłębka..:)następnie Lookbook, którym byłam zafascynowana(i bardzo ubolewam ze jest zawieszony), poźniej odkryłam bloga alice point i styledigger ( której blogiem jestem zachwycona!) Stosunkowo niedawno przyszła wielka fascynacja blogiem aifie oraz villka a także podziw dla tych dziewczyn za ich cudne zdjęcia i fabrykę marzeń bubble factory! ( z którymi mam nadzieję..-będzie mi dane kiedyś przeżyć wielką przygodę przed obiektywem :) )
To by było na tyle.. jak narazie zamieszczam zdjęcia z moich dwóch sesji zdjęciowych, w których brałam udział. Jedna w profesjonalnym studiu, druga amatorska- w plenerze.
Miłego oglądania,
kajka:)sukienka no name (pozyczona)
korale- miejski sklep



spodenki z szelkami- Troll
koszula w żółte prążki- Troll



spodnie- no name
bluzka- Dunnes Store SH
buty - japonki na obcasie Top Shop- SH


bluzka Orsay SH,
biała spódnica -targowa:)
korale- miejski sklep z biżu



2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, szczególnie te z profesjonalnej sesji;)
    Sama mam wkrótce zamiar założyć typowo szafiarskiego bloga.. ale jakoś tak powoli mi to idzie ;p
    Tobie za to życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeej!! ślicznie dziękuję za pierwszy komentarz!:) i to w dodatku taki miły:) Już myślałam, że nikt tu nie zagląda...Mam Wam tyle do pokazania!!:D tylko narazie czekam na kogos kto mi zrobi zdjęcia:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń