czwartek, 27 sierpnia 2009

little black dress II

Nie wiem jak to się stało ale w przeciągu tygodnia założyłam już 2 razy "małą czarną"(pierwszą pokazałam w poście niżej) Jest to u mnie zjawisko conajmniej dziwne, gdyż nigdy takich sukienek nie nosiłam. Nie sądziłam, że są mi do życia jakoś szczególnie potrzebne i do tej pory nie miałam w szafie ani jednej. Teraz zastanawiam się jak mogłam tyle lat bez niej żyć!(???)
Sukienka ma gumkę w okolicy talii ale dużo lepiej wygląda z paskiem, co stwierdził nawet mój TŻ:)Buty już znacie z poprzedniej notki, torebka też ta sama. Zmiana sukienki i paska:) no i fryzury:)
a dokładnie po tej notce naszła mnie ochota na kręcone włosy:)
Pozdrawiam:)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sukienka Troll
turkusowe lakierki Look, SH
pasek no name, SH
kopertówka, SH
wisiorek- prezent od TŻ:)

4 komentarze:

  1. Piękna, klasyczna sukienka, doskonale zestawiona z odrobinę gorsetowym paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) cieszę się, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczną figurę. I śliczną sukienkę. jej. I buty i pasek :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń