wtorek, 7 września 2010

ze wszystkimi mam na pieńku:P

Dzisiaj kolejny post.. ale się rozkręciłam prawda?:D
Czekam na Wasze opinie i rady.. a właśnie.. mam dylemet co zrobić z włosami, może macie jakies pomysły? kolor zostaje bo w blondzie mi najlepiej ale chciałabym zmienić fryzurę bo ta już mi się baaardzo znudziła.....
Właśnie sobie uświadomiłam, że na poniższej stylizacji wszystkie ciuchy są z second handow!:D tylko buty i torebka ze sklepu:)
ale dzisiaj zimno!! jesień idzie pełną parą... Koniecznie muszę się zaopatrzyć w jakies grube, dlugie swetry bo nie mam nic!



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


szorty Amisu- sh
marynarka CLOKHOUSE -sh
biała bluzka-Top Shop- sh
sweterek w paski warehouse- sh
buty Ryłko
torba Reserved

9 komentarzy:

  1. znowu fajnie :) a na włosy nie mam pomysłu, może trochę skrócić? :) bo prostych ci bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, lubię wystające kieszonki białe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję obu Magdom!!! :)
    Magda 1:)- co do włosów to też myślę nad skróceniem ale szukam fajnej fryzury.. moze cięcie tak do brody z długą grzywą na bok?:)
    Magda 2:)cieszę się że się podoba, dobrze się czuję w tym zestawie. masz fajnego bloga, juz jest u mnie na liscie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz sliczne nogi!
    zestaw klasyczny wiec lubie :)

    caluje
    werka z eliwer

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby dwa zestawy udane ale drugi bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi nogami, to powinnaś cały czas w tych szortach chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look, ale troche niepotzrebny ten pasiakowy swterek ;)

    pozdrawiam ana1131

    OdpowiedzUsuń
  8. a i zapomniałam dodać, ze szczegolnie podoba mi sie pierwsze zdj ;)

    OdpowiedzUsuń