poniedziałek, 6 września 2010

REAKTYWACJA!!!

Witajcie po praktycznie rocznej przerwie!
Nie mam pojęcia, czy ktokolwiek jeszcze tu zagląda.. ale postanowiłam reaktywować bloga:)
Mam nadzieję, że się nie postarzałam:P ale to już zostawiam Wam do oceny!:)
Pozdrawiam serdecznie:)
p.s. jutro będzie kolejny post! zdjęcia już są!:D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
spódnica Zara- sh
koszula Troll
sweterek H&M- sh
torba Reserved - z przeceny
buty Ryłko - %

5 komentarzy:

  1. to pierwsze zdjecie bardzo mnie sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeeeej pierwszy komentarz!!! dziękuję!!:D:D a tak marudzilam,ze nie mam gdzie zdjec robic i musze koło domu.. a to zdjecie faktycznie fajnie wyszlo:D klimatycznie z tą wanną..prawda? szkoda tylko ze ciut przeswietlone ale.. tak ma byc i juz:P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie :) widzę nawet, że styl nieco ewoluował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda- dziękuję! masz rację, trochę się zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się koszula i sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń